Vai radošo profesiju pārstāvjiem ir nepieciešams biznesa portrets?

Vai, tavuprāt, radošo profesiju pārstāvjiem nepieciešams biznesa portrets? Varbūt Tev šķiet, ka radošs īsti neiet kopā ar biznesa portretu vai biznesu kā tādu? 

Jā, biznesa portrets ir nepieciešams, un radošo tomēr būtu vēlams apvienot ar biznesu, ja vien tas nav tikai hobijs.

Tāda ir mana kodolīgā atbilde. 

Manuprāt, radošo profesiju pārstāvjiem labs biznesa portrets ir sevišķi svarīgs. Tomēr tam nav jābūt obligāti uz balta fona žaketē un zīmuļsvārkos, lai arī man pašai ļoti patīk šī kombinācija. Radošo cilvēku biznesa portretiem jābūt tādiem, kas raksturo viņus pašus un viņu biznesu – radošiem, varbūt jautriem un nenopietniem, iespējams draudzīgiem un atklātiem. Ir jāizdomā, kādas sajūtas tām jārada skatītājam, un ar attiecīgo krāsu, pozas un gaismas palīdzību jāpanāk vēlamais efekts. Šādus biznesa portretus sauc arī par personīgā zīmola fotogrāfijām, kas ietver gan portretus, gan arī parāda kaut ko no radošās nodarbes. Papildus, ir svarīgi atainot ne tikai cilvēka personību, bet veidot fotogrāfijas vienotā krāsu salikumā, kas saskan arī ar logo krāsām (ja tādas ir).

Visbiežāk radošie cilvēki ir pašnodarbinātie vai mazo uzņēmumu īpašnieki. Vairāki pētījumi liecina, ka pasaule šobrīd virzās uz pašnodarbināto modeli (saukti arī par ‘frīlanceriem’). Tieši tāpēc domāju, ka pašnodarbinātajiem biznesa portrets pat ir svarīgāks nekā darba ņēmējiem, jo tas parāda, kas tu esi, kāds tu esi, cik nopietni uztver savu nodarbi. Kad uzņēmēji izvēlas strādāt ar pašnodarbinātajiem vai mazajiem uzņēmējiem, viņi pērk ne tikai produktu vai pakalpojumu, viņi vispirms pērk tavu redzējumu un vērtības, viņi vēlas redzēt, kas stāv aiz konkrētā produkta vai pakalpojuma. Tāpēc attēls, kas tiek rādīts sociālajā vidē ir labs veids, kā parādīt, kas tu esi, kāpēc pirkt no tevis. Tas palīdz arī radīt uzticamību. 

Selfijs sliktā apgaismojumā vai personīgā zīmola fotogrāfiju neesamība nostāda radošo cilvēku neizdevīgākā sākuma pozīcijā, salīdzinot ar citiem radošo profesiju pārstāvjiem, kas ir pacentušies radīt par sevi atbilstošu tēlu. Nav svarīgi, vai tu esi gleznotājs, ilustrators, grafiskais dizaineris, florists, rotu meistars, psihoterapeits vai radošo darbnīcu īpašnieks, tavi potenciālie klienti grib tevi iepazīt, viņi grib atrast savu cilvēku, ar kuru viņiem saskan. Un tieši tas ir tas, kas ļauj paraudzīties tālāk par ierasto “cik maksā?”. 

 

Tāpēc iedrošinu parādīt pasaulei, kāds tu esi, parādīt savu īpašo vērtību, ko sniedz pasaulei! 

Lūk, tieši tāpēc radošo profesiju pārstāvjiem ir īpaši svarīgi biznesa portreti jeb personīgā zīmola fotogrāfijas!

Saprati, ka ir pienācis laiks personīgā zīmola fotosesijai? Dod man ziņu, un kopā radīsim personīgā zīmola fotogrāfijas un arī nelielu ievada video, kas atbilst tieši tavam zīmolam!

Leave a Comment

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *